Njaa..gillar det gamla..

Ja jag måste verkligen säga att jag gillar det gamla blogg.se bättre. Nu när jag kommer in och går in under översikt ser jag..igenting.. Inga kommentarer eller nått. Jag gillar det gamla bättre där man kan se i alla fall lite av vad man skrivit och där kan man se alla sina kommentarer. Nää jag får gå in under arkiv och greja. Störande enligt mig. Och jag fick till svar av blogg.se att man bara kan se det som hänt sedan senast man var inloggad. Men jag ser ju inte ens kommentarerna som har kommit EFTER att jag var inloggad sist. Och då fick jag till svar att man måste vänta 5 minuter tills dessa kommer upp. Men det känns lite overkill. Jag kanske vill logga in en snabbis bara för att kolla om jag fått några kommentarer och då känner man ju inte för att sitta och vänta! Men men, antar att jag inte har så mycket att säga till om. Får väl försöka överleva ändå.

Det blev då inte att åka ut någonstans idag heller. Får väl se om jag och lillan tar en liten tur runt stan sen. Suck...

Kommentarer
Postat av: Eva

Håller med dig om att det är störande när man loggar in på bloggen nu och inte ser någonting, men som du säger det är väl bara att gilla läget.



Förresten har du tänkt ha rubrikerna svarta? Det är ju lite svårt att läsa men det är dock lite tufft =)

Annars gillar jag din nya design, färgerna är fräscha och höstiga.

2009-09-03 @ 16:19:57
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

om du vill kan du få låna mitt det där bältet jag använder ju inte det just nu ;)

ja dom där finns ju i duo så dom e dubbelt så stora då får du ju en likadan :D

2009-09-03 @ 18:41:59
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0