Så jäkla uttråkad.

Ja just nu känner jag mig så jäkla uttråkad att jag inte vet vad jag ska göra åt saken. Kanske skulle gå och lägga sig? Eller så får jag förflytta mig till vardagsrummet istället. För där har jag i alla fall en tv. Jag mår illa också. Tror det är av dom få cheez ballsen som jag faktiskt lyckades trycka i mig. Urk! Det var inte alls gott. Sen att det bökar runt som det gör i min mage gör det faktiskt inte bättre. Åååh vilken klagodag detta har varit känner jag. Jag har inte orkat göra någonting som är vettigt och jag misslyckades med maten. Har inte orkat städa så jag får försöka plocka undan lite innan vi åker imorrn. Det blir säkert bra.

Nu har jag i alla fall kikat på desperata hemmafruar. Gosh vad spännande det var! Kan ju knappt vänta. Men jag är ju lite av en serienörd. Hade nog kikat på varenda serie om jag hade kunnat, haha! Nja kanske inte riktigt. Men vissa i alla fall. Jag har ju blivit lite av en sucker för grays anatomy med. Kollar på reprisen som går varje dag 17.30. Spännande värre. Nåja, det löser sig. Nu funderar jag om jag ska se en film eller gå och kolla på tv..hmm. Det är förmodligen bra på båda. Jag kan vänta med filmen. Kanske vi kan se i helgen eller nått.

Nää ork säger jag! Ha en bra kväll och jag ska försöka uppdatera innan vi åker imorrn så får vi veta vinnaren av min lilla tävling också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh ja har aldrig fotat I göteborg

2009-09-30 @ 21:35:06
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0