Så sjukt jäkla ont!

Ja alltså, 3 dagar i rad nu har jag vaknat av att jag har så jäkla ont i mina höfter. Kan inte ligga på sidan. Inte på någon av sidorna. Jobbigt som fan med tanke på att jag inte heller kan ligga på rygg, för då kan jag inte andas. Hur sjutton ska man ligga då? Mage kan jag då verkligen inte ligga på. Inte bekvämt i alla fall. Så jag kanske helt enkelt ska sluta sova..? Man får ju bara ont av det också..Äääh, man ska väl vara glad att man kan bli gravid..

Nåja, vad ska vi göra idag då? Jo vi ska åka till torp. Jespers pappa ville träffa oss där en sväng. Vi behöver visserligen dit ändå. Vi ska till biltema och köpa ett överdrag till moppen och gipsplugg så att vi kan få upp hyllan i sovrummet någon gång. Men nu vet jag inte riktigt vart vi ska göra av hylla nummer 2. För den är för bred för att ha i hallen. Men jag funderar på köket. Vi får väl se. Ska klura på det under dagen.

När vi kommer hem så blir det att städa lite skulle jag tro. För det behövs, igen. Men jag funderar nästan på att vänta tills vi lagt lillan. Blir lugnast så och man får städa ifred. Sen får man väl ta dammsugningen och skurningen imorrn när hon är vaken. Det är ju faktiskt enklast.

Men nu ska jag se om vi kan hitta några kläder till lillfisen och så ska jag slänga in lite tvätt. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0