Sådär ja!

Då har man gjort lite nytta. Har städat lite. Det behövdes verkligen men jag har inte haft något ork. Men nu tog jag tag i det och nu har jag så mycket energi att jag inte vet vart jag ska göra av den. Men jag fick ont så jag får sitta ner en stund nu. Får se om jag fortsätter och startar en diskmaskin sen men jag tror inte jag orkar det. Får väl göra det imorrn annars.

Appropå ont så är det fogarna jag pratar om. Det foglossningsbältet jag vann på tradera var inte lika bra som det jag lånade av barnmorskan. Så nu ska jag pallra mig in på tradera igen. Ska se om det finns något sånt foglossningsbälte utlagt. Annars får jag nog fråga min bm den 15e när jag ska dit vad dom kostar. Vi får väl se.

Vad händer imorrn då? Jo vi ska åka och handla..igen. Men vi har snart slut på disktabletter så det ska vi köpa. Sen ska vi köpa glödlampor, för det behövs också. Och cilit bangspray och lite annat smått och gott. Sen ska vi hem och dammsuga, eller jag ska dammsuga. Sen får vi främmande. Ska käka tacos och umgås. Det blir nog trevligt. Får se om vi kanske hyr en film eller nått. Finns ju fortfarande en film jag vill se. Men den var ju uthyrd när jag skulle hyra den så vi kanske kan hyra den imorrn istället om folket vill.

Nåja, så ser morgondagen ut i alla fall. Får väl se hur den blir. Nu ska jag i alla fall kika vidare! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0