Seg kväll

Ja idag blev det en väldigt seg kväll tycker jag. Vi hade tänkt se film men nu vette sjutton om jag orkar längre. Jag hade sett fram emot en kväll med race och grejer och så ska det regna. Jäkla skit alltså. Och jag är fotosugen nått såpass! Jag vet inte riktigt vad jag vill fota men ändå. Såg faktiskt idag att vissa löv på björkarna faktiskt fått en gul nyans. Dock långt ifrån alla men några enstaka, haha. Nu börjar dom fina färgerna komma äntligen! Så vi får se om jag kommer mig ut någon dag! Nu är det dock fullt upp imorrn och på måndag. Eller jaa, imorrn ska jag få främmande och sen börjar Jesper jobba klockan 15, hata söndagar! På måndag är det ju tandläkaren, marknaden och sen ska jag söka praktikplats också, hihi. Ska bli skoj och jag hoppas att jag kan få napp faktiskt. Men vi får väl se.

Nää det får väl bli sängen snart då..kanske..sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0