Slöa familjen.

Ja det är vi det. Helt sega. Jesper är sjuk han med nu så han ska inte till jobbet. Och Tindra då förstås. Jag är bara slö för att jag inte fick sova många timmar inatt. Så det får nog bli en tidig kväll ikväll. Blir inget bvc imorn heller. Tyckte att det var bäst att skjuta på det lite. Ny tid den 7 oktober. Får väl hoppas att det blir av då. Jag som ville väga och mäta gumman nu, Hehe. Men ikväll ska jag i alla fall greja med en design som jag lovat! Får väl se hur det går. Så jag återkommer senare..

Kommentarer
Postat av: Eva

Tråkigt att ni är sjuka och att du inte får sova på natten, det behöver du ju verkligen. Hoppas att det är lite bättre med er imorgon.

2009-09-21 @ 20:12:11
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0