Suck och pust!

Jag är så jäkla trött. Funderar nästan på att gå och lägga mig snart. Men nja, känner inte riktigt för det. Sen är jag så jäkla sugen på något gott. Kanske skulle åka ner till hemmakväll imorrn och köpa en stor påse, haha! Sen har jag ruskigt tråkigt just nu. Har ingenting att göra. Visst, jag har ju min bok, men den är inte heller bra. Nåja, jag får väl försöka läsa ut den i alla fall. Inget bra går det på tv heller. Aja, det blir nog bra.

Såg nu att det var fler än en som hade problem att se mina rubriker i bloggen. Ser ni dom bättre nu? Annars vette sjutton vad som är fel faktiskt. Jag har kollat i firefox, explorer och google chrome-webläsare och där funkar det perfekt..

Imorrn går man ju in i en ny vecka också. Men det får jag väl skriva mer om imorn. För då får jag väl bjuda på en magbild också. För den börjar verkligen bli stor nu, haha. Aja, som sagt, återkommer.

Höres!

Kommentarer
Postat av: Eva [Marius mamma med andra ungen på ingång]

Yes. Nu ser jag. Vita sådana.

2009-09-07 @ 21:19:27
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/
Postat av: Emma

Nu ser jag rubriken utan problem iaf. :-)

2009-09-07 @ 22:13:09
Postat av: Nina

tack så mkt..



ser fram emot din magbild :D

krams

2009-09-07 @ 22:24:37
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0