Svar och sånt..

Emma: Jag tror inte att det är så för alla. På alla våra tre datorer här hemma så är rubriken grå, precis som jag satt färgen i stilmallen. Även för andra som jag frågat är den grå så tyvär vet jag inte vad som kan vara fel. Trist att du behöver markera dom.

Mamma: Jag är inte rädd för svininfluensan. Tycker att det är precis som med galna kosjukan och alla andra epidemier. Jag vet inte ens om jag vill vaccinera mig. Men vi får väl se.

Nu har man precis kommit hem från stan. Jag känner mig bara seg i hela kroppen. Jäkla förkylning. Så jag struntade faktiskt i att gå in på dom ställena jag vill ha praktik. Jag kan skicka ett mail till dom istället och får jag inget svar på mailen så kan jag ju alltid ringa när jag är frisk. Men det blev i alla fall att köpa 3 par strumpbyxor åt Tindra för 100kr. Det är överkomligt enligt mig. Dom är superbra med halkskydd under. Hittade dock inga benvärmare eller nått annat roligt så det blev bara dom. Vet inte om vi har någon speciell höstmarknad här i stan, jag har för mig att vi bara har julmarknaden. Men annars kommer jag nog åka till Vänersborg när höstmarknaden är på torget. Nåja det är ju ett tag kvar tills dess.

Vad händer mer idag då? Ingenting skulle jag nog vilja säga. Blir att laga mat och sen när Jesper åker till jobbet ska jag kurera mig i soffan så gott det går med min galenpanna till dotter, hehe. Jaja, jag kanske skriver mer sen. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag gumman..Skoj med en nya blogg att följa som har en bebis i magen..Grattis till bebisen :) Hoppas att du har en skön måndag.kram

2009-09-07 @ 13:33:38
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Eva [Marius mamma med andra ungen på ingång]

...Jag ser inte heller rubrikerna utan att markera...

2009-09-07 @ 14:44:36
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0