Trött och seg!

Ja jag är trött och seg idag. Tappade min smak igår så jag misstänkte att det har varit lugnet före stormen på min förkylning. Men än så länge har jag ingen feber och det är jag så glad för. Men dock hände något obehagligt imorse. När Tindra vaknade vid halv 6 så skulle jag kliva upp och ge henne nappen. Visst det gjorde jag men jag kunde knappt andas! Lungorna kändes som att dom var stora som en femöring och jag kunde inte ta ett djupt andetag. Men jag gick och lade mig igen och somnade. Nästa gång jag vaknade kändes allt som vanligt. Så jag vet inte riktigt vad det var. Men men, nu andas jag så gott jag kan. Har ju problem med det p.g.a bebis i magen också eftersom h*n trycker upp alla övriga organ rakt upp i lungorna så har jag svårt att andas med jämna mellanrum. Kan ju vart något sådant som hände imorse med. Men jag lever i alla fall, det är huvudsaken.

Jag har försökt börja städa lite här hemma. Men fick ta lite paus. Men har städat i vardagsrummet i alla fall. Det var väl stället som var värst i hela lägenheten, haha! Men Jesper ska få hjälpa mig i köket sen. Plocka in en maskin och sortera lite kartonger och sånt så att vi kan gå och slänge skräp när Tindra vilar sen. Kan vara skönt att få det gjort. Vi glömmer ju alltid att ta med oss skräpet när vi går till garaget, haha. Nåja, ingen skada skedd faktiskt. Får väl se om vi orkar åka och panta lite burkar sen. Eller jaa, det är väl rättare sagt flaskor men ändå. Vi har fyllt en hel flyttkartong plus en pappåse, hehe. Så det får vi nog göra idag. Sen ska jag till posten också, ska posta ett bälte som jag fått sålt. Sen ska vi även skicka tillbaka en tröja som Jesper hade köpt. Den var verkligen inte fin och ser ut som nått som gjordes på 80-talet. Nä, den får dom tillbaka. Den såg finare ut på bild. Så jaa, det blir rätt fullt upp idag ändå. Sen vet jag faktiskt inte vad vi hittar på ikväll. Mys och ta det lugnt kanske..

Nä nu ska jag kika vidare en snabbis innan vi ska väcka Jesper. Ha en trevlig dag på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa, Loves mamma

Nu vet jag från vilket forum. Andra barnet Bf Januari 2010.

Såg att du är från Uddevalla. Själv bor jag ju i Trollhättan =)

2009-09-11 @ 13:03:43
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: malin

assa?.. hur får jag fierfox då xD hahaha .. jag e ju inte direkt bäst på data xD haha

2009-09-11 @ 14:20:29
URL: http://maliich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0