Ute på vift hela dagen!

Ja idag har vi verkligen varit på vift hela dagen. Vi började med att åka till Trollhättan. Där hämtade vi våran nya vagn. Den är verkligen fin och superhärlig att köra! Jag får visa bild på den sen, orkar inte ta kort på den just nu. Efter det åkte vi till Max och käkade lunch. Dock var det nog bland det äckligaste jag smakat. Det var som att dom hade tappat ett helt saltkar på min hamburgare och pommesen var sega. Nåja, det är ju inte så att man blir sugen på det igen liksom..

När vi ätit så åkte vi till Hunneberg. Där släppte Jesper och Tindra av mig, hehe. Jag var i fotartagen och Jesper har inget tålamod till mina fotoäventyr så ha och Tindra åkte och tankade så länge, hehe. Inte mig emot! Då fick jag fota i lugn och ro. Det blev dock inte så himla många bilder men ett par stycken i alla fall. Klicka på bilden för att komma till galleriet för dagens bilder!




Sen när dom hade tankat så kom dom och hämtade mig igen. Vi åkte en sväng med bilen uppe på berget och bara kikade. Det är faktiskt rätt mysigt. Visst, jag har bott i vargön, men man tänker inte riktigt på sånna ställen då. Aja, vi åkte i alla fall ner till skräcklan efter det. För dom har en relativt stor lekpark där. Tänkte att Tindra ville springa av sig lite. Och visst gjorde hon det! Blev några turer i gungan, rutschbanan och dom där "fjädergungorna" eller vad jag ska kalla dom, hehe. Blev några bilder tagna även där. Klicka på bilden för att komma till galleriet!




Efter skräcklan satte vi oss i bilen igen. Denna gången bar det iväg till torp. Tänkte köpt oss en pump att ha i (och till) vagnen. Men det blev ingen sån heller. Så vi åkte till OBS där vi försökte få i Tindra mat, fick i henne 3-4 tuggor.. Och så handlade vi sen åkte vi äntligen hem. Nu ska vi bara ta det lugnt resten av kvällen. Ska kanske se en film eller nått. Får väl se. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: £lli£

Härligt, härligt!!



Trevlig Helg!=)

2009-09-25 @ 20:11:22
URL: http://lorez.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Fyfan vad fin bild!!!

vattenfallet!!!!!

2009-09-29 @ 11:43:57
URL: http://jenniiferwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0