Vidrigt!

Ja idag var jag otroligt lat. Jag orkade verkligen inte laga mat men ville ändå inte ha skräpmat. Så vi köpte hem en påse med något som hette kycklingpanna från findus. Man skulle steka detta i typ 12-15 minuter sen var det klart. Överkomligt. Men det var då det äckligaste jag har smakat på länge! Och jesper med. Tindra var inte hungrig men hon hade ju ätit korv och lite sånt för inte så länge sedan. Nåja, bättre lycka nästa gång, haha! Vi får väl se om vi käkar nått annat sen. Jag är dock inte speciellt hungrig. Städade undan lite här hemma förut. Nu syns det dock inte för Tindra har dragit fram nästan allt igen. Aja, jag hann i alla fall dammsuga innan allt var framme så det känns i alla fall lite renare. Nä nu får jag underhålla min lilla tös lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0