Filmer!

Börjar dagen med två filmer som jag filmade när vi var ute och lekte igår. Här ser ni vad Tindra pysslade med som mest under tiden, haha!



Sen börjar hon även få kläm på detta med att man ska trampa när man cyklar. Dock inte på hennes egen cykel men på grannens, hehe!



Sen om det gick trögt så blev hon förbannad för att hon inte klarade av att trampa. Om jag gick och puttade på så blev hon också arg. "Bäpp mamma!" sa hon hela tiden. Det betyder släpp mamma, för er som inte förstod det.

Men det kommer att komma upp bilder från de gångna dagarna också. Jag har liksom aldrig tid att sitta här längre, eller rättare sagt kan jag inte sitta här på kvällarna när jag har tid. För datorn står fortfarande inne i Mollys rum och jag vill ju inte störa hennes nattsömn!

Men nu ska jag försöka hinna så många bilder jag kan! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0