Ändrade planer!

Japp, mamma ringde och är sjuk så det blir ingen palt idag. Vi tar det på onsdag istället! Så nu vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Funderar på om vi skulle ha åkt till Nimbys (motsvarande 3stad lekland för er där hemma). Det är fint väder idag men det är ju så jäklarns kallt! Hade det varit lite varmare hade vi nog köpt en pulka och stuckit till vallsberget istället. Men men, det lutar åt nimbys i alla fall. Sugen på att hänga med? Vi kommer åka efter lunch i så fall. För då har Molly vilat. Kanske till och med väntar en stund till så att Tindra hinner vila, blir nog bäst då. Aja, det blir nog bra..

Imorn ska vi hem till min gammelmormor och äta våfflor, smarrigt! Och på tisdag tänkte jag försöka fylla i min tatuering. Lite sugen är jag ju faktiskt på en till tatuering också, hehe. Men det får nog vänta en stund. På onsdag blir det förmodligen palt och på torsdag ska vi hem till min mormor för en "lilla julafton". Fullt upp med andra ord! Men det är som vanligt, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0