Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?

Nu är tatueringen färdigifylld och vi sitter åter hos Pelle. Har inget vettigt att skriva om heller så jag visar nån bild. Passar då på att visa vad jag hade på mig idag.. Börjar dock tröttna lite på denna listan men får iaf göra den klar. Ni får en snygg rövbild när jag ligger och får tatueringen ifylld. Väldigt sexigt!



Och när får jag min "Bred Last-skylt"?

Såhär ser den ut när den är ifylld. Inget annorlunda jämfört med tidigare alltså, bara lite förbättring på det svarta.



Ni får ursäkta "blänket" från blixten men jag orkade inte montera på den externa blixten så ni får nöja er med detta!

Imorn ska jag ÄNTLIGEN få äta lite palt! Ska bli förbannat gott! Ska även förbi och köpa ett gravljus för efter det kommer vi att ta en promenad förbi min farmors grav och tända ett ljus. Ska även ta med mig stativet och ta nått kort på graven. Det blir nog bra.


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jag blir bara så irriterad på den meningen.

Visst.Jag har världens finaste pojkar.Men jag blundar ju inte för att min kropp även förfallit medans jag bruit dom i min mage.

Varför ska jag vara ful bara för att jag är mamma.Ska inte mammor få vara naken och glad?Nä,vi har ju fött barn,och då ska vi ha hängtuttar!

2010-12-07 @ 21:21:54
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Nina

naaw va fint :D



du ja e spänd på resultatet jag med. får gääääääärna hända någe idag tack! :P

2010-12-07 @ 21:35:20
URL: http://deliciously.se
Postat av: mamma

Hej gumman!

Jag har ett gravljus så det behöver du inte köpa, och pappa kan ju möta oss när vi gå dit, sedan skiter jag i vad "B" säger. Det han inte vet.... o.s.v vi pratade i går igen om att jag ska försöka skaffa lägenhet efter jul och så blir det... ja ja Jag hade tänkt att göra efterätt men ändrade mej, man blir ju nog mätt efter palt så på lördag blir det efterätt i stället. Förmodligen risalamalta då jag vet att ni gillar det och jag ska göra riktig saftsås till Jesper.. Kram på er så ses vi snart// Mamma

2010-12-08 @ 09:14:45
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

snygg!

men du har väl skrivit dit molly och datumet eller har de stått där hela tin?

2010-12-12 @ 13:03:01
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0