En utmaning!

Fick en utmaning av Anki som jag tänkte ge mig på..men har inte jag gjort denna en gång tidigare? Har för mig det men skit samma.. Här kommer den!

4 TV program jag kollar på för det mesta:

* Kvinnors hemliga liv
* Top model
* (Ibland) Våra bästa år
* One tree hill

4 saker jag har gjort idag:


* Sovit en stund på morgonen då Molly varit vaken sen kvart i fyra imorse
* Busat med mina barn
* Hälsat på pappa & Sigbrith
* Åkt bil


4 saker jag längtar efter:


* Mitt hem
* Ett jobb!!!
* En hund
* En bättre utbildning

4 saker på önskelistan:

* Nytt vardagsrumsbord
* Presentkort på typ kläder eller IKEA
* Ett gymkort
* En hund?

4 saker jag hatar
:

* Städa
* Tidiga mornar (Tidigt som i 4-5-6 tiden på morgonen, allt efter klockan 7 går bra!)
* Frigolit
* En vinter som är kallare än -7 grader. Men mellan -2 och -7 är ganska lagom under vintern, i alla fall om det inte blåser..

4 personer som jag utmanar:

Martina
Alex
Jennifer
Sophia

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Och tack för i dag, det var underbart att få ha bägge flickorna här och naturligtvis även er! Du ska då veta att jag kommer att sakna er nått fruktansvärt, men jag kommer i mars och då ska jag då vara minst en vecka möjligen längre beroende på hur läget är. Kan du bjuda in mej på MSN igen? vet inte va jag gjorde för fel men men. Kramar på er/// Mamma

2010-12-11 @ 17:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0