Molly 11 månader (och lite till)

Norrlandsluften gjorde nog henne gott (och lite ont!). Under dessa tre veckor har det hänt ganska mycket. Det har varit dåliga magar och dåliga nätter. Dock beror nog den dåliga magen (och säkert nätterna med för den delen) på att hon hunnit få 2 tänder under tiden. En uppe och en nere! Och många fler är påväg! Nu är hon nämligen dålig i magen igen och har varit på kasst humör större delen av denna dagen. Så det dyker säkerligen upp en till inom ett par dagar.. Sen har hon även GÅTT 2 steg (åt gången) utan att hålla i sig i nått!! Så jag är rädd att det inte dröjer många veckor innan även hon börjar knalla.

Detta med att släppa taget och gå började hemma hos Pelle när jag inte ens kollade på, det var Pelle hon gick till. Hon stod vid hans balkongdörr och plötsligt släpper hon, går två steg och sedan slänger sig mot Pelle. Det var lite kul faktiskt. Sen hemma hos min pappa så gjorde hon samma sak, fast mot mig, om och om igen! Hon ställer sig mot väggarna och näst intill springer längs dom nu. Herregud vilken fart!

Min lilla bebis som växer alldeles för fort! Tänk att hon snart är ett helt år!! Pratade även med Pia (Tindras "mentor" som även kommer ha hand om Molly sedan) när vi var på dagis ikväll. Och hon ville gärna skjuta på inskolningen fram till i början på februari om det skulle funka. Och visst, får inte jag nått jobb innan dess så är det ju inga problem. Men hon sa även det att OM jag skulle få jobb innan skulle vi självklart ta inskolningen tidigare. Saken var bara den att hon skulle resa bort i två veckor i slutet av januari så där var anledningen till att hon ville skjuta lite på det. Hon vill ju gärna vara med! Men det ska bli spännande! Dock hoppas jag ju på att få ett jobb innan februari såklart! Gärna igår liksom!

En sak till som är så underbart att se, det är att Molly har börjat busa MYCKET med Tindra! Annars har Molly mest suttit och kollat på medan storasyster har busat, men inte nu längre. Dom härjar på som tokar, hehe. Underbart! Det får verkligen mammahjärtat att smälta! Och Tindra avgudar sin lillasyster. Underbara ungar jag har! Kunde inte ha bättre faktiskt!

Nää, nu får det bli sängen. Har en ny spännande dag framför oss imorn! IIIH!!! Och på onsdag är det dags för bvc med båda ungarna! SPÄNNANDE VÄRRE! God natt på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Ja jisses vad tiden går fort!! Hon har ju blivit stora damen. Ja jag vet att ni har häcken full men du måste ringa mej för jag är så nyfiken på hur det går idag// Kram mamma



P.s jag vill ha bilder på den...

Och jag skickar ner en skiva till dej idag så du kan bränna korten åt mej. Det ska väll räcka med 1 DVD skiva??

2010-12-14 @ 10:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0