Mysig dag!

Idag har varit en alldeles underbart mysig dag faktiskt! När vi fått hem lilla Troja så fick hon först gå runt och nosa in sig lite. Sen tog Jesper en promenad med henne. Sen mös vi på en stund och ungarna fick vila. När dom vaknade åt dom lite och sen klädde vi på oss och gick ut hela familjen. Gick en promenad förbi kolonilotterna, upp mellan husen och sen tillbaka ner till stora lekplatsen. Där fick Tindra åka lite bob (snowracer) i backarna och sen gick vi hem igen och lekte lite ute innan vi gick in. Åt lite korv med bröd och bara myste och busade. Sen var det näst intill läggdags för barnen och när vi lagt Molly kände jag att jag ville ut och röra på mig mera! Så jag klädde på mig och tog Troja med mig och gick en rask promenad på ca en timme. Det var SKÖNT! Dock fick jag lite ont i ryggen men det var det värt!

Hann få två relativt bra bilder på Troja när vi var ute hela familjen. Men det är ju inte det lättaste att få fina bilder på en svart hund i vit snö, hehe.





När vi kom hem efter våran promenad så fick vi lite främmande av Nixuz och Julia. Så det blev lite tjöt och sådär, trevligt! Fick även julklappar av dom, Jesper fick några radiostyrda manicker som man skulle skjuta mot varandra och när den andre blev träffad fick han en stöt i kontrollen. Så dom satt här och asgarvade och skakade i händerna, haha! Karlar.. Jag själv fick ett set med duschkräm, bodylotion, bodyscrub och badsalt. Mycket fint! Molly fick ett par snygga jeans och Tindra fick en fin tunika. Tackar så mycket för allt detta!

Nu sitter vi här i soffan, jag med datorn och Jesper spelar. Vi är otroligt sociala mot varandra, haha. Vad ska vi göra imorn då? Jaa, Tindra ska till dagis i alla fall. Sen har vi planerat att jag ska hämta henne imorn så ska vi gå på promenad med Troja. Sa att hon kunde få åka i Mollys vagn och kanske vila i den om hon ville, och det ville hon. Men vädret ska ju dock bli värdelöst imorn så vi får se om det blir så eller om hon får gå hem och vila. Men det återstår att se i alla fall.

Nu ska jag läsa lite bloggar tänkte jag men ni får ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken söt liten sak ni införskaffat er:-) Duuu... jag tänkte höra med dig om du skulle vara intresserad av att fixa en design åt mig? Jag funderar nämligen på att byta från blogg till blogspot. Jag förstår om du inte har lust/ork/tid, men det skadar ju aldrig att fråga:-)

2010-12-16 @ 11:33:35
URL: http://jeanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0