Närmar sig!

Ja nu närmar det sig med stormsteg, hehe. Jag är som ett barn på julafton som väntar på tomten! Jag trippar liksom på tå, haha! Ska bli riktigt spännande. Vi åker direkt efter att vi hämtat Tindrafisen på dagis. Och ja, mamma, jag ska försöka ta lite bilder också! Var inte orolig, haha! Och ja, det räcker med en dvdskiva. Det räcker och blir över så jag slänger kanske med lite fler bilder också, på ungarna, om du vill? Och föresten, till alla er andra, ni kanske får veta ikväll vad allt handlar om men önska oss lycka till! Iih!

Idag har (än så länge) varit en lugnare dag. Det enda vi gjort är att tagit det lugnt och sen har Jesper hängt upp den andra julslingan. Den hamnade dock bak ändå, så det är en röd slinga som vi satte. Jag får väl ta bilder sen och visa. Blir att köpa en annan slinga till framsidan för där ser det lite naket ut just nu, hehe. Sen har jag glömt bort att sätta upp våra julstjärnor i köksfönstret. Ajabaja på mig! Så dom tänkte jag eventuellt sätta upp ikväll. Sen blir det väl att röja undan lite, slänga lite reklam och kuvert efter våran stora brevhög igår, haha! Och tvätta! Det hann bli endel tvätt i norrland även om min mamma var snäll och tvättade endel åt oss eftersom. Så då vet ni i alla fall hur min kväll kommer se ut. Jag har lovat Jesper att han ska få spela lite med nixuz ikväll, hehe. Han har saknat sitt lilla PS3 (verkligen som ett barn på julafton, hahaha!). Känns verkligen som att denna dagen kommer bli mycket bättre än gårdagen!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Ok jag ser framimot att få se eran lillan vovve, samt så jag har jag postat dvd skivan när du ska skicka tillbaka den så kan du ju använda samma kuvert och så ska jag sätta in pengar till portot. Det var inte dyrt att skicka det så 24 kr ja ja vi hörs enare hoppas jag // Kram mamma

2010-12-14 @ 15:56:04
Postat av: mamma

kolla mailen....

2010-12-14 @ 18:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0