Oj då!

Jag upptäckte precis att jag bara bloggade en gång igår. Det är inte likt mig, hehe. Men jag var så trött igår så jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen! Somnade tidigt gjorde jag också..

Nu sitter jag här med en sovande katt på ryggstödet på stolen. Molly sover hon med och så fort hon vaknar ska vi klä på oss och åka till torp och köpa de sista klapparna. Jag HATAR att åka dit när det är mycket folk där. Men vi är inte klara med alla klappar och då får vi skylla oss själva lite granna. Ska även möta upp Jespers pappa där och försöka ge han lite tips på vad han kan köpa åt ungarna. Jag har dock ingen aning längre för jag vet inte vad vi själva ska köpa, främst till Molly då.. men vi får väl försöka komma på nått! Sen ska ju såklart Troja få en julklapp hon med, hehe.

Sen har jag legat och grubblat över en grej. Ni vet att Molly, i våras, fick diagnosen astma? Men jag börjar mer och mer tvivla på att det verkligen är astma hon har.. Jag börjar mer och mer tro på RS-virus. Det sägs ju att alla bebisar har det NÅN gång under deras första år. Vissa har det väldigt milt och vissa har det såpass dåligt att man får åka in på sjukhus. För om detta hade varit astma, hade hon inte haft mer "problem" då? Speciellt vid kyla och förkylningar? Hon är ju förkyld som attan nu men har inte alls samma problem som i våras med rossliga luftvägar så att hon knappt kan andas eller äta. För det kan väl knappast redan ha vuxit bort? Eller? Ja jag vet inte som sagt, det är bara en teori jag har. Jag är ju ingen läkare som kan ställa diagnoser..

Nää, detta får nog räcka för stunden! Måste ladda inför julrushen!

Kommentarer
Postat av: Moster Nina

Jag skulle nog tänka mig att hon haft falsk krupp eller akut bronkit ( Luftvägskatarr.) Va bra att det har försvunnit.

kram Moster

2010-12-21 @ 11:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0