Ööhm..jaa?

Jag skulle skriva nått smart. Men geniknölarna har nog gett upp hoppet, haha! Men idag har vi gjort ganska stora framsteg. Tidigare idag åkte vi ut till torp för att titta på reflexkoppel och sele till Troja. Hon fick stanna hemma. Vi stannade utanför och lyssnade en liten stund och hon var tyst. Hörde att hon inte gillade att vara ensamen och kan skälla ganska mycket. Tyvärr var ingen av våra grannar hemma så jag kunde inte be dem hålla ett öra öppet men när vi kom tillbaka hem så var det fortfarande tyst. Känns bra att veta! Och koppel och sele inhandlades på Ö&B! Selen kostade 45kr och kopplet 32,50. Den satt bra och hon verkar inte störas av den heller! Bra affär! Den var dock lite småjobbig att ta på kan jag tycka så vi får väl se om vi köper en lite enklare någon annan gång.

För en liten stund sedan var vi ute på en rastningsrunda och då mötte vi en hund. Hon är lite rädd för andra hundar och skäller/morrar en hel del när vi ser hundar, men ikväll sa hon inte ett pip! Hon var mer nyfiken på hunden, viftade på svansen och ville fram och hälsa. Men detta väntar vi dock lite med. Vi ska dock träffa Susanne och hennes vovve Lottie här någon dag och se hur hon reagerar då. Hon blir ju aldrig aggresiv eller så, bara rädd. Så vi får se hur det går!

Anna frågade mig på facebook vad Troja har för kennelnamn. Så jag tänkte att jag lika gärna kan skriva det här med. Hon heter Lappforsens Curly.

Nää, nu ska vi snart käka och sen ska jag sätta myck och bränna ut lite bilder åt min mor. Sen blir det nog att sitta och pilla lite på den nya designen som jag tänker lägga in efter nyår. Får väl se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0