Puh vilken natt!

Precis när vi skulle gå och lägga oss vaknar såklart Tindra. Då har hon hostat så att hon har spytt i sängen. Det var bara ta upp henne och ställa henne i duschen. Lade henne i våran säng och jag lade mig i hennes säng för att få sova. Då tar det 2 minuter sen har samma procedur upprepats. Upp i duschen, byta sängkläder och sen lägga henne igen. Denna gången hämtar Jesper en av de stora soffkuddarna och så bygger vi upp ett ryggstöd för henne. Så har hon sovit inatt. Vaknat ibland av att hon ramlat av och Jesper har hjälpt henne upp. Jag har vaknat så fort jag har vänt på mig i Tindras säng, den är ju något liten för mig, haha! Och så fort jag har somnat om så har Molly vaknat. Så jag är helt död nu! Men vi ska nog överleva denna dagen med skulle jag tro.

Vad vi ska hitta på idag vet jag inte riktigt. Tänkte i alla fall försöka ta oss ut en sväng. Det är nämligen lite mildare väder idag. Termometern stod bara på -6 förut, SKÖNT! Och när man har kollat vädret inför imorgon så ska vi ha 9-12 minusgrader på DAGEN och sen ska det bli plussgrader framåt kvällen. Vilket jag kan tycka är rätt skönt nu. Börjar bli trött på kylan. Men nu börjar ju ett nytt år och vi kan börja räkna ner mot våren! Får se om jag postar min årsresumé ikväll eller imorn..har inte bestämt mig ännu..

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

kunde du inte lagt dig i soffan? :P

2010-12-30 @ 18:24:52
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0