Tänkte skriva god kväll..

Men insåg precis att jag alltid skriver "god kväll" om jag gör ett inlägg på kvällen! Just nu står maten i ugnen. Blir ugnsstekt kyckling och potatisgratäng till middag idag. Mumma! Jesper och Tindra är och kollar på raketuppskjutning på kuröd och Molly har precis somnat. Jag passar på att nöta här lite granna för jag måste börja pyssla ihop min egen lilla nyårsrevy som jag alltid (började förra året, haha) gör.

Idag har dagen gått i 180! Vi har varit på torp en sväng, hittade faktiskt ett par skor men jag blev snål. Och osäker på om dom håller värmen! Så ska fundera lite, eller så beställer jag ett par helt enkelt. Sen gick jag en långpromenad med Troja när vi kom hem, vet dock inte hur länge vi var ute men det blev en sväng. Sen åkte vi och handlade medan ungarna fick vara hemma med Alex och Samme. Skönt att komma iväg UTAN ungar för en gångs skull! Och nu sitter jag här, tiden har sprungit iväg idag. Och vill ni veta en sak? Jag har inte tagit en enda bild sedan julafton typ..juldagen..herre..

Nää, börja pyssla med mig! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0