God kväll....

Nej jag har inte åkt in ännu. Trodde ju nästan att jag skulle få göra det inatt kanske men nu tvivlar jag skarpt. För det verkar som att detta bara avtar och avtar. Suck! Jag har fortfarande sammandragningar som gör ont och sådär men dom är så oregelbundna att jag till och med tror att jag kommer kunna sova hela natten utan problem.. Så nu har jag skapat planer inför morgondagen. Vi ska åka ut till torp! Jag ska köpa en filt som vi kan ta med oss till bb. Vi hade en filt med oss till Tindra också som var tänkt som snutte. Dock ratade hon den och tog en annan istället men det var ändå mysigt att ha nått eget som hon kunde ligga under i sin korg liksom. Så det ska vi köpa imorn. Kanske jag kan springa igång värkar där ute istället, haha! För nu kommer dom ju liksom allt emellan 3 minuter till 22 minuter emellan..känns inte så lovande faktiskt. Men men, vi får väl se. Orkade inte greja i vårat sovrum idag så det kan jag ju också greja med imorn då..

Händer annars ikväll då? Jaa, ingenting skulle jag tro. Har kollat på film, Delta Force, skitkass för övrigt. Och nu vette sjutton vad vi ska hitta på för nått skoj. Går det nått vettigt på tv eller? Jag får väl kolla. Men ni behöver då inte fundera på om jag åker in eller inte..det lär inte hända idag! Sov så gott! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Spännande =)

Jag tror ni åker inatt eller tidigt i morgon bitti =)

2010-01-02 @ 20:47:12
URL: http://slns.blogg.se/
Postat av: Martina

Hoppas de är din dag idag nu;P hihi!

Väntar med spänning haha!



Hoppas allt är bra tjejen!

kram

2010-01-03 @ 06:35:17
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0