Äntligen!

Efter att inte fått sova på över en vecka (på nätterna) så somnade faktiskt Molly om inatt efter några nappinstoppningar! WEEEIII!!! Fast jag var dock trött imorse ändå fast inte på lika dåligt humör i alla fall. Är det äntligen påväg att vända nu? Hoppas det!

Till råga på allt så är det jättefint väder ute! Så idag tänkte jag vara duktig. När solen kommer till baksidan så ska jag klippa gräset. För jag orkar inte åka med Jesper ner till hans bror utan han och Tindra åker. Så jag kan passa på att göra sånt när Molly sover. Skulle behöva städa inne med men det kanske jag kan göra ikväll eller nått. Måste ju passa på att vara ute när det är fint väder! Kanske man kan få sig lite färg också, hehe. Gruvar mig ju lite för att visa mig i bikini men jag kanske skulle bita ihop och klippa gräset i bikini. Kanske man hinner få lite färg även på ryggen och magen.. Aja, vi får se hur jag gör!

Nää nu måste jag springa och kolla vad mitt yrväder gör! Hon är tyst så jag misstänker ofog.. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0