Hårdlift, såld!

Vi hade ju en babytravel syskonvagn när Molly kom. Jag gillade verkligen vagnen men den var allt lite klumpig att köra. Så vi sålde ju den och köpte en phil&teds istället. Betydligt smidigare och den blir ju svinliten ihopfälld. Hur som hellst så var ju en bekant till oss intresserad av att köpa liften så jag sålde bara vagnen till någon från alingsås. Men sen bestämde hon sig för att strunta i syskonvagnen och därav inte ville ha liften heller. Dock har jag varit helt trög på att sätta ut den på blocket. Men idag tog jag slag i saken och satte ut den på annons. 14.45 kom annonsen ut och för en halvtimme sedan kom dom och köpte den. Har nog aldrig sålt nått så snabbt i hela mitt liv, hahah! Men det var ju skönt att bli av med den!

Sen har vi varit en enabarnsfamilj halva dagen idag och är det fortfarande. Tindra har åkt till smögen för att käka glass och busa. Kan väl säga att jag har haft magknip över detta ända sen hon åkte, hehe. Men dom skulle snart bege sig hemmåt så hon kommer väl hem om typ en timme. Då blir det välling och drutt i säng på en gång! Kan tänka mig att hon är rätt trött då. Men hon sov faktiskt till halv 9 imorse så hon behövde nog vara vaken lite längre idag. 14,5 timme sov hon inatt med andra ord. För hon lade sig 18 igår..

Nää nu ska jag nog slänga iväg ett sms till fröken Krewer och kolla om hon är hemma. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0