Helt slut!

Idag har potträningen gått rakt åt skogen. Tindra har mer eller mindre vägrat pottan hela dagen. Hon har kissat en gång på pottan och resten utanför. 2 sekunder efter att hon ställt sig upp från pottan, satt sig i sin fotölj från ikea ja då kissade hon. Supertrotsig har hon varit hela dagen med och lagt dövörat till totalt! Gooosch! Att jag inte blivit flintskallig på köpet övergår mitt förstånd.. Så nu är jag helt slut i kroppen OCH knoppen!

Vad händer imorn då? Fullt upp hela dagen! Först bvc med Tindra för en tvåårskontroll. Ska bli spännande att se hur mycket hon gått upp och vuxit på längden. Sen funderar vi på att åka ut en sväng till göksäter. Dom har billiga foppatofflor och jag har fått hål under mina och jag vill gärna ha sånna till skara sommarland på fredag. Sen har dom ju massa annat vi kan köpa till kalaset till bättre pris när vi ändå är där liksom. Får se hur vi gör. Så imorn tar vi en liten paus från pottan då vi ska vara ute och ränna. Samt att jag tror att Tindra behöver det. Efter idag kan man nästan tro att hon aldrig kommer komma ifrån blöjan.. Och bara för att vi frågade henne om hon inte kunde sätta henne på pottan så skrek hon rakt ut "NEEEEEJ!!!" när vi sedan satte henne på pottan skrek hon "NEEEEEEEEEEJ GÅÅÅÅÅÅ!!!!" sen reste hon sig och gick.. Roligt värre. Prövade om toaletten var roligare men nej..den är hon nästan rädd för..

Ääh, undra om man skulle åka och köpa kakor och sätta sig och frossa..är grymt sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0