Here it goes!

Här kommer först och främst kollaget jag pratade om igår.. Orkade inte fixa så mycket bilder som jag först tänkt..

Ja det är verkligen helt ossanorlikt att hon redan är 2 år! Och redan har fått en lillasyster, haha! Känns som det var igår man låg där på BB och mös med det lilla livet som hade hunnit bli några timmar vid detta laget. 03.24 är hon född. Älskad från första stund!


Dagen har gått i ett rasande tempo och jag är helt slut. Tindra har varit trotsigare än vanligt och inte lyssnat ett dugg. Tror att hon har tappat bort sina öron.. Men det är ju tur att man älskar sina barn fastän dom är trotsiga, hehe.

Dagen blev dock inte som vi tänkt oss. Hade tänkt sitta ute för att alla skulle få plats. Då gör vädret en helomvändning och det blir kallt, blåsigt och molningt. Inget roligt allt! Så vi fick TRÄNGA in oss i lägenheten och allt blev bara kaos. Har varit på allmänt dåligt humör idag om jag ska vara ärlig. Och jag lovar er att det beror på stress. Men men.. Några få bilder blev det idag från kalaset dock. Tog även kort på tårtan som jag faktiskt blev rätt stolt över. Sen blev den ju supergod med, hehe. Fick även gott betyg av alla som åt den! Så här kommer bilderna!

Det var dom det. Har lovat en film också men jag lägger upp den lite senare. Det blev rätt lång (typ 3 minuter) och youtube går lite segt. Orka vänta liksom, hehe. Men jag lovar att den kommer! Det är Tindra som hoppas studsmatta..

Hon fick en hel del fina presenter idag och vill passa på att tacka för allihopa! Hon fick:
* Studsmatta av oss
* Trehjuling av sin farmor+man
* Trätåg med Musse av sin farfar
* Målarskärm (en sån som man målar sen suddar, kommer inte ihåg vad dom heter) av sin farfar
* Brio-spis av sin faster och farbror (Frida och Felix)
* Kläder av Signe (gammelfarmor) och Niklas, Susanne och Rebecca
* Pool med musse pigg av farbror Björn
* Målarbok och kritor av "faster" Malin
Hon har även fått kläder och pengar av min sida släkten.

Nää, nu ska jag kika runt lite innan sängen. Är trött som få! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack gumman min!! Jag är så glad över dej och allt du gör, nu kan jag sitta här 135 mil ifrån er och få ändå se och uppleva Tindras 2 års dag med er, ännu en gång TACK för alla fina bilder och film snuttar dom betyder så otroligt mycket för mej när vi inte kan träffas så ofta, hade ju hoppas att ni kanske skulle ha kommit upp i sommar, jag vet att pappa din sade att han skulle hjälpa till med bensin pengar så att ni kunde ta er.. Jag hoppas att ni får en trevlig helg och underbart väder under er helg i Skara så ni kan busa och bada hela tiden. Kramar till mina underbara barnbarn och min älskade dotter och måg.. ha det bra jag ringer mammma

2010-06-23 @ 08:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0