Hoppsan då..

Tänkte bara meddela att vi faktiskt är hemma nu och har varit det sen 11. Vi åkte lite tidigare från skara och det var skönt att komma hem. Helgen har varit bra och har gått ganska bra. Trots att Molly vaknade halv 6 idag och 5 igår. Men en sak är säker. Nästa år kommer vi ha en egen stuga.. För var det inte våra ungar som väckte Cornelia så var det Cornelia som väckte Tindra och Molly, haha! Så nästa år blir det egen stuga för då kan ungarna kliva upp klockan 5 utan att man behöver ha på samvetet att dom kan väcka någon annan, hehe. Hur som hellst har jag en heeeel del bilder att gå igenom..... Blev tydligen 603 stycken! Så därför skriver jag ett snabbt inlägg nu så tar jag alla bilder i ett senare inlägg..för det kommer nog en hel del.. Jag har nästan fyllt 4gb med bilder för er som inte är så insatt, haha! Fy sjutton! Men men, det är ju skoj att ha några att välja på. Tacka faan för digitalkameran! Haha! Jag hade nog aldrig klarat av att fota analogt..fatta hur många gånger man fått byta rulle!?

Nää, jag har väl inte så mycket mer att säga. Barnen har skött sig ganska exemplariskt faktiskt och Tindra har haft skitkul! Och det var ju det som var meningen! Nu ska jag busa vidare. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0