Imponerad!

Tindra gjorde ett fräck sak nyss innan jag lade henne. Hon sprang runt här (naken såklart!) och plötsligt kissade hon på golvet. Jag sa till henne "nej Tindra, spring till pottan!" och jag sprang fram och hjälpte henne att komma till pottan snabbt. Hon nöp av, satte sig på pottan och kissade färdigt! Jag blev riktigt imponerad att hon lyckades med det! Så vi dansade och klappade händerna och pottan spelade musik, jättekul! Nu sover hon och när hon vaknar blir det direkt till pottan och sen fortsätter vi näckandet här hemma!

P.s. Kan förvarna er om att det KANSKE blir en hel del inlägg idag, haha! D.s.

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Vilken duktig tjej :D

2010-06-19 @ 12:53:40
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0