Presenter..

Idag ska jag försöka dra ut min gubbe till Lekia som ligger på trestad center. Tycker inte att vi har någon jättebra leksaksaffär här så dit ska vi. Tänkte se om vi kan hitta några presenter till våran stora tjej som fyller 2 år den 22 juni. Det är inte många dagar kvar nu alltså..fy vad tiden rusar. Säger det nog för ofta att den går fort. Snart springer väl Molly också.. Fast det tror jag dock inte. Hon har dragit ner lite på utvecklingstempot nu. Hon leker med sina fötter, tjötar och tjoar. Men hon har fortfarande inte vänt sig från rygg till mage så nu känner jag igen hennes mönster lite. Tindra var JÄTTESEN med att vända sig från rygg till mage. Kommer inte ens ihåg hur gammal hon var. Men däremot var Tindra någorlunda stabil att sitta nu vid 5 månaders ålder. Men som sagt..här har vi dragit ner på tempot lite och jag måste erkänna att det är rätt skönt. Jag hoppas faktiskt lite att hon inte komer gå innan hon är 1 i alla fall. Vi har för sjutton fullt sjå att springa efter Tindra, hehe. Men det återstår att se.

Nää, om jag skulle skaka liv i gubben..han gick och lade sig när jag gick upp med Tindra till dagis..latmask! Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0