Spöregn och tivoli!

Vi åkte ner till tivolit i stan. Dom öppnade klockan 17. Det började bra med lite uppehåll i regnandet men jag hade tagit på Tindra regnkläder ändå och tur var väl det! För några minuter senare så spöregnade det och ville inte alls ge med sig. Men hon fick åka lite karusell och det var nog det roligaste hon fått göra på länge! Favoriten var nog det där tåget med bilarna, hehe. Neeej jag hade inte kameran med mig just p.g.a att det regnade när vi åkte hemmifrån så tyvär bjuder jag inte på några bilder. Nu ligger båda ungarna i sängen och båda sover. Får se hur Molly sover inatt med tanke på att ikväll fick hon sin medicin igen. Missade ju den igår bara för att hon sov så länge. Nåja, sånt är livet.

Nu sitter jag här och är svinsugen på nått gott. Lite hungrig kanske jag är också.. Ska man orka dra sig ut i regnet för att åka och handla nått? Får se..jag ska suga på den karamellen lite..

Imorn funderade vi på att åka till småland. High chaparall närmare bestämt. För i anknytning till parken så är det en STOR lastbilsutställning som hade varit kul att gå på. Sen hade vi väl tänkt gå in i parken med. Tror att Tindra hade gillat det. Men jag har ingen lust att åka dit och chansa på att vädret blir bra. Inget roligt att gå där om det är samma väder som har varit här idag. Men jag tror att vi helt enkelt avvaktar till imorn. Men det lutar väl åt att vi stannar hemma.

Nää, nu ska jag kika runt lite. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0