Stranden!

Japp, vi valde stranden. Kände inte för att åka till Vänersborg. Så vi packade in oss i bilen och åkte ner till Mollön. Tindra badade så att läpparna var blå och hon skakade men upp ur vattnet, det ville hon inte! Men vi fick dra upp henne ändå så mycket som hon frös! Men jag är i alla fall glad att hon gillar vatten. Självklart glömde jag min kamera hemma..suck! Men hon blev i alla fall nöjd över att få bada lite, plus att hon fick klappa en manet, hehe! Usch! Synd bara att det började blåsa så förbaskat och det blåser rätt kallt.. Nåja, jag lade två trötta barn på kvällen i alla fall, hehe!

Nu är jag rätt rastlös. Jag vill hitta på något men vet inte riktigt vad. Känns som att det inte finns så himla mycket man kan göra heller. Nåja, får väl se om man hittar på nått eller helt enkelt går och lägger sig..

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja gu så härligt det låter med stranden. Älskar ju stranden och havet. Här haglade det igår. Nu blåser det kallt och är kring +11 ute. Brr ibland undrar man varför man bor i Norrbotten. Men samtidigt man är ju van vid detta.

2010-06-06 @ 12:59:59
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0