Varför?

Kan hon inte vänja sig snart? Eller är det helt enkelt inte medicinen som gör att hon vaknar? Men jag kan inte tro att det är något annat eftersom denna vakenhet började samma dag som jag gav henne sin första dos medicin! Har hört andra som fått denna medicin till sina barn att det kan ta mellan 3-7 dagar innan dom vänjer sig.. Vi har gett henne den nu i 11 dagar (11e dagen igår) och det är samma visa fortfarande. Inatt vaknade hon halv 3 och hon har fortfarande inte somnat om. Hon sitter här i sin babysitter och gungar för fullt. Hon börjar dock bli trött nu så jag ska snart pröva lägga henne igen. Även Tindra gjorde en tidig morgon idag. Inte lika tidig som Molly men hon vaknade strax innan 6. Så jag ska försöka lägga henne vid 9 så att hon hinner vila innan vi ska till vattenpalatset. Hur vi nu ska orka det men det löser sig säkert. Jesper har nämligen inte heller sovit mycket. Han gick och lade sig nu vid kvart i 7 för att han inte kunnat sova innan.

Nåja, jag får väl byta lite blöjor nu och försöka lägga mini. Ha en trevlig dag! Syns ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0