2 sjuklingar!

Ja, det var som jag misstänkte. Nu är vi två sjuklingar i familjen! Molly och jag. Tog precis tempen på henne och hon har 38,1. Jahaja! Sen kom jag ju på att vi har utvecklingssamtal med Tindra idag med, jävla skit! Och Jesper skulle åka och skruva upp bakre ljuddämparen idag. Jaa, jag vet inte hur vi ska få ihop detta. Nått måste prioriteras. Jag får nog ta och kolla med Jesper om han kan vara hemma från jobbet idag och imorn. Det är ju dock inte allt för lätt för honom att vara hemma. Han kör lastbil på nätterna och åker hemmifrån vid 17-tiden. Det är ju inte direkt så att nån bara kan hoppa in liksom..speciellt inte på måndagar och tisdagar. Men han får väl ringa och kolla med sin chef.

Just nu känner jag mig ganska ok. Förutom att man känner sig otroligt febersnurrig och att jag hostar. Jag tog lite alvedon förut så det är väl därför. Molly fick lägga sig igen vid 7.30 för hon var svintrött så hon sov fram till halv 9. Och Tindra har faktiskt varit som en liten ängel hela morgonen! Hon har suttit inne i sitt rum och lekt, byggt torn och lekt med sina lastbilar. Så jag har kunnat halvslumra på soffan. Det är precis som att hon förstod att jag var sjuk och att hon ville lämna mig ifred. Sen kom hon och kröp upp i soffan bredvid mig och ville mysa med mamma (hennes egna ord faktiskt..) och sen gick hon och fortsatte leka. Älskade unge!

Nää, jag måste nog försöka få i mig nån mat. Inte för att jag har så stor matlust men man måste väl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0