Dag 07 – Min bästa vän

Jag har en vän som stått vid min sida i vått och torrt. Hon har funnits kvar jämt även om vi inte har kontakt varje dag. Hon hör alltid av sig så fort hon vet att vi ska komma upp till norrland och hon vill alltid träffas! Har hon planer så ändrar hon dom oftast och kommer och träffar oss istället. Min älskade vän Jenny pratar jag om såklart! Fastän vi bor 120 mil ifrån varandra så är vi fortfarande bästa vänner! Och vi har varit vänner hela livet, sen vi var småfjärtar och körde runt i min elbil på hessel, haha! Älskade du!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Ja du "Lilla Jenny penny" ni har varit kompisar länge ni och jag har varit vän med hennes stora syster sedan vi var lika små... Ok bad nästa vecka! Men då kan vi väll gå på stan i morgon? Gammelmormor ville med, så hon åker in med buss och jag med så kan vi väll mötas där?? På förmiddan passar det?? Kallt i dag du!! Till och med lyfter tassarna ute. Ni kan ju komma och fika om ni inte har nått att göra om ni inte har nått att göra menar jag (och om bilen startar) Kram mamma

2010-11-25 @ 09:20:05
Postat av: Eva

Vad härligt att ha en så gammal och kär vän som man vuxit tillsammans med. Jag har ingen av mina vänner kvar sen jag var så liten och det är väldigt tråkigt kan jag tycka ibland.

2010-11-25 @ 09:59:48
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Jenny

I love yooooou! =)

2010-11-26 @ 13:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0