God morgon.

Nu kommer ännu ett såntdär väldigt intressant inlägg om förkylningar och dagen som kommer. Jag har precis käkat lite jordgubbskräm och mjölk och gissa vad? Jag kände faktiskt en svag jordgubbssmak! Hoppas att jag kan känna lite smak av mat sen med. För det gjorde jag inte igår när jag för en gångs skull fick äta på burger king.. Hur som hellst så är jag piggare idag. Så jag hoppas att detta snart kan vara över! Nu har jag även bara lock på det ena örat och inte bägge, haha! Herre jisses vad intressant detta blev..

Idag ska vi ut till torp en sväng. Måste in på tre och sen ska vi även förbi ö&b och eventuellt obs. Ska försöka hinna med att köpa lite julklappar till Tindra. För hon vill ju ha allt direkt och hennes minne är inte att leka med! Så därför måste det handlas när hon inte är med, hehe. Men det är rätt stressigt idag så vi får se om vi hinner. Klockan 13.30 ska Jesper vara på bvc med Molly för en 10-månaderskontroll och läkarundersökning och jag ska vara på Tindras dagis för utvecklingssamtal. Trist att det blev dubbelbokat egentligen men jag orkar inte ändra Tindras utvecklingssamtal igen (skulle ha varit i måndags egentligen men jag var ju sjuk..). Ska bli kul att höra vad dom säger om Tindra idag, och om Molly med för den delen. Tror ni att hon har kommit över 9kg-sträcket? Ska bli intressant!

Näe, nu får det nog bli en knäckemacka med kaviar på! Ha en fortsatt trevlig förmiddag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Jag ska bara börja med att visst ska jag prova på att sticka den mössan, ska bara kolla runt lite så att jag hittar ett mönster. Och jag provar gärna på med mönster på själva mössan om du vill. Jag har ju gammelmormor som kan hjälpa och lära mej, så skriv bara hur du vill ha det. Sedan så ska jag bara säga att jag har 1/2 kg löjrom hos gammelmormor så du ska faktiskt få ta med dej en burk hem med. Så nu kan du skryta med att du får då verkligen äta havetsguld, då kan dom på västkusten snöra sig i väggen med sin hummer. (ha ha ) Skriv hur du vill ha det många kramar till er alla// mamma

2010-11-04 @ 12:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0