Härlig morgon

Min älskling gav mig sovmorgon idag. Helt underbart var det! Så jag har varit uppe en timme nu och nu sover Molly och Jesper och Tindra har gått och lagt sig i våran säng för att vila. Så jag sitter här helt själv. Molly har dock vaknat ett par gånger inatt och varit jätteledsen så jag har sprungit skyttetrafik. Jesper lade sig på soffan inatt också för att Tindra kissade ner sig igen och han orkade inte trängas i sängen. Så jag har ju inte kunnat putta på han så vi hade kunnat turas om med Molly. Men som sagt, sovmorgonen gjorde gott i alla fall.

Blev lite ändrade planer idag. Vi hoppar över badet. Dels för att jag fortfarande är så förkyld och Molly likaså. Vi får helt enkelt ta det en annan dag. Vattenpalatset står förhoppningsvis kvar ett tag till. Så vi får väl se vad vi hittar på. Kanske går ut en stund när familjen vaknar. Nixuz och Julia ska eventuellt komma hit, eller om vi åker dit. Vi är rätt öppna för förslag helt enkelt.

Idag är det PRICK 2 veckor kvar tills vi åker till norrland, wiiie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0