Jahaja?!

Det har hänt igen.. Såhär såg det ut hemma hos oss klockan 17:05



En halvdöd unge som inte gick att få liv i.. Men en sen kväll igår och tidig morgon idag plus dagis och plus att hon vägrade vila nånting efter dagis. Då blir det nog lätt såhär kan jag tänka..

Jag har faktiskt inte så mycket att skriva om egentligen. Tänkte bara visa några bilder. För här har det inte hänt så mycket under kvällen faktiskt. Inte mer än vanligt i alla fall. Men tänkte visa namntavlorna som jag skrev ut och ramade in igår. Såhär blev det. (Tog bara kort på Tindras)

Och som jag skrev så blev hon ju väldigt nöjd över den. Sen hängde jag även upp dom två småtavlorna som är på henne som bebis. Tyckte det passade rätt bra. Skulle bara haft svarta ramar till dom med.

Tänkte även bjuda på två bilder på Molly från förut. Hade tänkt ta kort på henne när hon sov i vagnen för det såg så mysigt ut men jag glömde bort det. Så här kommer två vakenbilder!





Våran egna lilla goding! Här kommer dock nästa goding. Och hon är ju verkligen one of a kind! Se själva hur glad hon blev över sin nya mössa!!

Helt tokig! Hon ville inte ta av sig den och så gick hon runt och morrade. Hon fick väl för sig att hon var en björn eller ett monster kanske? Söt som socker är hon i alla fall!

Jaa, det var väl egentligen allt från mig. Som sagt så har jag ingenting att skriva om egentligen. Imorn ska vi ombesiktiga bilen. Tror att jag och Molly roar oss med det när vi har lämnat Tindra på dagis. Då har vi nått att göra. Imorn ska det ju även snöa! Tjohoo vad roligt! Då blir det lite utelek när Tindra kommer hem, hehe. Äsch..detta blir bara svamligt så jag slutar nu och återkommer då jag har nått vettigt (som om jag nånsin har det) att skriva om!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Så himla fina tavlor.

Hur och vart har du gjort/köpt dom?:)

2010-11-08 @ 20:50:15
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Nina

så va det hos oss med. vägra sova middag. slockna kl 17. varför så envisa? =)



dem är sååå fina dem där tavlorna. riktigt sugen på å köpa en sån själv.. urfin!

2010-11-08 @ 22:54:48
URL: http://deliciously.se
Postat av: Nina

gjorde du! fasen va duktigt!!!! liknar dem där tavlorna som finns å köpa. nu vet ja däremot inte vart ja såg dem. men det fanns uppe på nån blogg.. minnet suger. men det är ju såå smart å göra själv!!!! :D

2010-11-09 @ 11:18:12
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

kan vi inte ta lite fina vinter bilder på vincent nån dag? kanske inte när de är snö storm ute dock ;)

2010-11-09 @ 12:09:57
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Nina

myyyyyyycket bättre å göra själv. ibland blir man så enformig i tänkandet så man gör det inte själv..



dock har ja gjort två barntavlor till dop och gett bort. köpt så att ja ska göra en i theos namn med. men det tar sån tid å pyssla å ha sig. å tiden är iiiinte riktigt på min sida just nu..



dem där är så enkla i sig men ändå så grymt fina. vart helt kär med hjärtan å stjärnor etc..

2010-11-09 @ 23:39:21
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0