Jul i bloggen?

Jaa, snart är det väl dags att även julpynta här i bloggen? Nästa helg ska vi julpynta hemmet så bloggen måste ju få sig en omgång även den tycker jag! Frågan är bara hur.. Jag gillar ju den designen jag har nu rätt mycket så frågan är om man orkar med några större förändringar. Jag får se. Jag har ju lite tid på mig att pyssla.

Vad har vi gjort idag då? Jaa, vi har varit ute och lekt i 2 omgångar i snön. Varav andra gången blev lite åk i pulkabacken. Sen har vi även varit och köpt en pulka till Tindra. Förra året hade vi bara en sån bebispulka. Sen handlade vi lite mat till tacosen som vi åt till middag. Jag har varit sugen på det länge nu, hehe. Sen har det bara blivit lite disk och sånt och nu ligger bägge ungarna. Tindra ligger i sitt rum och tittar på tjorven så vi får väl se när hon somnar.

Jag har faktiskt tjuvstartat lite. Jag sitter och lyssnar på julmusik, haha! Men då kanske man får lite inspiration till bloggdesign med.. För att skriva har jag då ingen inspiration till alls..!

Kommentarer
Postat av: Gafflan

Hej!

Har kikat runt här hos dig och upptäckte att vi bor ganska nära varandra.

Julpyntet brukar jag ta fram till lucia.

Kram

2010-11-11 @ 09:53:12
URL: http://gafflan-gafflan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0