Oj då!

Haha nu blev det plötsligt väldigt händelserikt detta.. Jag har lagt ut våran vagn och chryslern på annons idag. 5 minuter efter att bilen kom ut så ringde första och han ska komma och titta på den imorn. Och förmodligen köpa den! Nyss fick jag ett sms som frågade om vagnen fanns kvar och det gör den ju. Så hon ska komma och titta på den imornkväll! Jag slipper åka till Bengtsfors imorn då jag hittade (förmodligen en avbokning) en tid i Stenungsund på onsdag morgon, gött!!! Så nu kanske vi blir vagnlösa ett tag tills vi köpt den andra vagnen som vi vill ha då Tindra aldrig åker vagn längre och jag vill ha en vagn med lite bredare sittyta som vi kan få plats med åkpåsen i. Vet precis vilken vagn jag vill ha så jag hoppas att vi kan åka till Göteborg snart. Till Nids4Kids som inte finns närmare än gbg. Ååh..känns som att detta kan bli en bra vecka!

Dock så har min feber stigit trots att jag kände mig lite bättre men jag överlever nog denna förkylning med. Men iih vad glad jag blev att allt verkar gå snabbare än vi tänkt oss själva! Men vi fick plötsligt en massa att göra imorn. Måste städa ur bilen och greja lite med den. Sen får jag tvätta av vagnen lite även om den alltid förvarats inomhus. Måste även städa lite hemma, försöka få bort lite basiller liksom. Men mest känner jag mig ändå lättad över att slippa åka till bushen (läs Bengtsfors)!

Nä nu ska jag se färdigt mitt program (kvinnors hemliga liv) och sen blir det sängen. Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0