Skyltsöndag och bio!

Idag har vi varit på stan verkligen hela dagen! Träffat tomtar och tittat i affärer. Jag har även fått mig en ny mössa, hehe. Får väl visa kort på den med någon dag, orkar inte nu. Medan vi gick där så började det även snöa och det blev betydligt varmare. Skönt! Fick oss även en pizza från Ängeln. Jaa, det har faktiskt varit en helmysig dag! Stötte ju även på min underbara storasyster så hon gick med oss en stund. Sånna här dagar saknar man verkligen att bo här. Mys! Tänkte faktiskt visa lite bilder med. Tog inte så många, men några.. Som vanligt (här uppe) så får ni bilderna helt obehandlade direkt ur kameran, enjoy!



















Ikväll ska vi tydligen gå på bio också. Ungarna har redan somnat så tjaa..det blir nog bra. Ska se den nyaste Harry Potter. Dödsrelikerna heter den va? Så det ser jag fram emot. Har hört att den är grymt bra och jag gillar Harry Potter i övrigt så det ska bli mysigt. Kommer nog somna gott sen!

Alltså jag börjar störa mig på min rygg nu! Jag kan inte gå i jeans med bälte en hel dag utan att få så jäkla ont. Det är väl egentligen inte ryggen utan en nerv (som jag mer gissar är ichias..kan inte va nått annat) som klämmer, hugger, sticker och ilar. Det är i alla fall allt annat än skönt! Nåja, det blir nog bra..

Imorn ska vi åka hem till min far på middag. Ska få smaka på viltsvin för första gången så det ska bli spännande faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lily blev skiträdd för det där lodjuret! =)

2010-11-28 @ 18:48:43
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0