Städ och julpynt!

Ja idag har vi hunnit med ganska mycket. Vi har hunnit vara ute på en promenad hela familjen, städat medan ungarna sov, haft främmande av ungarnas farmor, ätit mat och nu på kvällen har jag julpyntat lite granna. Inte alls så mycket. Tindra har fått en stjärna i sitt rum, men där är oftast nerdraget så det syns inte utåt än, haha! Det är ju nästan så att man skäms lite.. Men jag har inte julpyntat så himla mycket.. Bytt gardiner i köket och vardagsrummet, satt upp lite tomtar och (värme)ljusstakar och lite sånt. Inte så mycket. Om ni undrar vad Molly har runt munnen så hade hon precis käkat köttfärssås när bilderna togs, haha!


Tindra var så söt förut. Igår målade jag en av hennes naglar med nagellack. Hon ville ha men jag var osäker på om jag då skulle få nagellack över hela lägenheten, så jag målade bara en nagel! Idag satt jag och Jesper och pratade och känner att det börjar lukta nagellack. Då står Tindra, har skruvat av korken och börjat måla naglarna, haha! Hon prickade faktiskt ganska rätt också. Bara lite som kom utanför men som jag sedan tog bort ganska lätt. Så jag målade båda händerna på henne. Hon var duktigare än jag trodde! Så nu har min stora dam rosa naglar, haha!



Tjaa..det var hela våran dag det! Tänkte bjuda på en film också, men jag vill inte visa den för alla så jag ska se om man kan lösenordsskydda den på nått sätt. Det är nämligen en halvnaken Tindra som rockar loss till denna låten:


Kommentarer
Postat av: Eva

Vad stämningsfullt det ser ut.

2010-11-17 @ 21:25:24
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

du får göra som jag gör länka dina "hemliga inlägg" till en blogg med lösen på

2010-11-18 @ 13:15:13
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0