Tidsinställt!

Tja på er! Vid denna tiden sitter vi förmodligen på planet och har förhoppningsvis lyft! Fy vad underbart att snart få sätta fötterna på norrländsk mark igen! Vi lämnar efter oss ett snöslaskigt Uddevalla. När jag skriver detta inlägg så regnar det, är 1,5 plusgrader och klockan är snart halv elva på kvällen. Vi kommer att komma till ett vintervitt landskap med ett kallare klimat. Enligt klart.se ska det vara närmare -17 när vi kommer fram. Snacka om köldomställning, haha! Burr! Men vi är förberedda. Tindra är förväntansfull!

Nu är det dock ändrade planer igen! Vi kommer inte bo hemma hos mormor utan vi kommer bo på ett vandrarhem i Öjebyn. Så vi får bo själva och ha nått eget och det känns skönt! Blir lugn och ro på ett annat sätt och jag slipper oroa mig för mormors trappor, hehe. Det enda vi har planerat hittils är att vi ska hem till mamma och fika på måndag förmiddag, sen åka till vandrarhemmet och rumstera in oss, tillbaka till morsan för middag och jag gissar att vi kommer därifrån lagom till läggdags för våra unga damer. Sen får vi ta dagarna som det kommer. Jag hoppas i alla fall på att få spendera åtminstonde en natt ute på stugan. Får se vad min far tycker om den idén. Men jag ser hur som hellst fram emot att få träffa alla igen! Även en gammal klasskompis till mig från gymnasiet hörde av sig och ville ses och DET tycker jag låter grymt roligt då det var typ 8 år sen vi sågs.

Nää, nu får jag gå och lägga mig och kramas med kudden. Ni förstår ju att detta inlägg var tidsinställt. Det vill säga att jag skriver det idag men det syns imorn! Eller ska jag skriva att det syns IDAG och jag skrev det IGÅR? Hur ni vill! Jag krånglar alltid till saker när jag ska förklara.. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0