Trötta ungar!

Nu har hunnit hem, packat upp badkläderna och plockat bort lite leksaker som låg lite överallt. Kan ju säga som så att våran lilla Molly, hon var helt slut efter denna dagen! Så efter sin vällingflaska somnade hon ganska gott tror jag, hehe. Tindra hon är ganska övertrött tror jag. Så hon ska snart få lägga sig i sin säng och kolla på en ny film som hon fick med till sin maxbox när vi käkade där efter badet.

Tindra, som varit lite småfeg för vattnet i poolen börjar våga mer och mer och kan nu "simma" när man håller henne i händerna. Hon klänger sig inte fast som en blodigel så fort det börjar bli djupt. Det är väldigt roligt att se. Molly då? Ja hon klängde endel. Tills hon började vänja sig och sen sprattlade värre än en fisk! Tjoade och skrattade. Det var ju extra roligt eftersom hon aldrig badat i en pool på det sättet förut. Så jag tror minsann att Molly och Tindra kommer ha extra roligt nästa sommar när vi åker till skara sommarland igen! Dock blir det inte över midsommarafton nästa år då Jesper förmodligen jobbar den söndagen (då den andra har semester). Men det återstår att se. Vi har ju inte bestämt oss ännu även om vi brukar boka i god tid. Någon som är sugen att hänga på? Vi hyr alltid en stuga och sover hela helgen + 2 dagars inträde i parken. Bara säga till!

Nu ska jag slänga Tindra i sängen och sen ska jag slappa! Får sällskap här om en stund också. Men ha det så gott så skriver jag mer imorn! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag menade dig Malin. Jag har mycket krångel med nätet så jag glömde bort att lägga till länkar. Vi blir utkastade från vårt nätverk väldigt ofta =(

2010-11-14 @ 08:18:11
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0