Dödens trött!

Ja nu är jag sådär dödens trött igen. Men nu beror det på natten som varit och även på den tidiga morgonen. Jag har sprungit skyttetrafik in till Molly, som för övrigt fick en flaska vid halv elva och sedan inte somnade om fören halv tolv. När klockan slår tolv och jag precis somnat så kommer Tindra in till mig, kryper upp i sängen och säger att hon har kissat i sin säng. Grejen är den att hon hade blöja på sig. Men enligt Jesper var det en blöt fläck i sängen så vart den kommer ifrån vet jag inte. Kan ju hända att blöjan läckt. Men jag var alldeles för trött för att kliva upp och kolla. Så hon fick sova bredvid mig och Jesper intog soffan när han kom hem, hehe. Sen efter detta så vaknade Molly 2-3 gånger till men jag vet inte vad klockan var. Ena gången blev jag sur på Jesper för att jag visste att han kommit hem och jag tyckte att han kunde gå in och ta henne. Men jag insåg ganska snart att han sov och då skulle inte ens en ravefest kunna väcka honom. Så jag gav upp och gick in till Molly själv. Till råga på allt så vaknade barnen klockan 6..vi låg dock och drog oss till klockan 7 så det är egentligen ingen skada skedd. Men jag hade gärna sovit till halv nio, som vi fick göra igår, hehe. Men men, sånt är livet. Jag kanske kan gå och lägga mig tidigare ikväll om jag lyckas hålla mig vaken hela dagen..

Nu ska jag fortsätta med min "projekt tvätt" under dagen, Jesper ska få åka och handla när han vaknar för vi blev sugna på tacos. Mumma! Ska tempa Tindra och se om hon har feber även idag, har hon inte det får hon gå till dagis. Hon klättrar på väggarna och skriker att hon vill till dagis, ska man ta det som att hon är sjuk? Haha! Nää, nu får jag väl sätta lite fart kanske. Så hoppas jag att Molly vill sova när jag lämnar Tindra på dagis så att jag får chansen att hoppa in i en dusch! Tjing på er!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

yess det var vi :)

2010-10-14 @ 09:23:40
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej! Vet inte om nån annan har påpekat det, men bloglovin lägger upp dubbelt av alla dina inlägg hela tiden. Bara så du vet! =)

2010-10-14 @ 09:23:50
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0