En liten syskonjämförelse!

Nu är Molly 9½ månad. Jag tycker fortfarande inte att dom är sådär jättelika mina små. Men på vissa bilder kan man faktiskt se det. Men jag tycker att Molly är mer lik Tindra när Tindra var runt året. Men jag tänkte ändå bjuda på två bilder där båda var 9 månader. Får se om ni tycker att dom är så lika?

Man ser ganska lätt vem som är vem. Tindra hade i alla fall mer hår då än vad Molly har nu, haha! Men Molly är även mycket ljusare, hennes hår är verkligen kritvitt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman! Ja du lite lika är dom allt, men inte som tvillingar. Tindra är ju en kopia av dej när du är liten exakt samma ögon, Molly är väll kanske mer lik Jesper du får sätt ut några bilder av er när ni är barn så ska vi jämföra. Kram mamma

2010-10-24 @ 09:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0