En slööö morgon!

Jag ska väl kanske inte slöa allt för länge men jag är såå jäkla trött idag. Jag gick och lade mig 22.00 igår men somnade inte fören 01.00. Skit med det! Sen vaknade jag när Jesper kom hem, startade micron och åt lite blåbärspaj som jag gjorde igårkväll. Sen somnade jag om en stund för att sedan vakna av att Jesper var inne hos Molly för jag vet inte vilken gång i räkningen. Men han avslutade med att säga att nu måste hon sova för nu skulle pappa gå och lägga sig! Ett par sekunder senare ligger han bredvid mig och jag somnar om. Vaknar en stund senare av att Molly är igång igen! Hon somnade alltså inte om och har varit vaken sen 4! Åååh jag blev så irriterad! Men sen kom jag ju på att hon åt dåligt kvällen innan så jag klev upp och gjorde en flaska. Då tog det väl en halvtimme till och klockan var 06.30, jag hade tänkt ge upp men då somnade hon tillslut! Jag lade mig på soffan och somnade till Tindra kom och puttade på mig, hehe. Då var klockan 8! Så jag kan bara meddela att jag är rätt tärd idag.

Men inte blir det någon vila för det inte. Jag ska dammsuga här hemma, starta nån mer maskin och sen skulle vi tydligen ner till stan idag vid 12-tiden och träffa Jespers bror. Det blev ju aldrig att ses i onsdags (eller var det tisdags?) så det blir idag istället! Sen får vi väl se vad som händer. Jag är så grymt sugen på att hitta på nått ikväll. Se nått annat än denna lägenheten.. Men vi får väl se..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack! Jag blir så glad när nån säger nåt fint, förra gången sa alla bara att jag var sååå stor hela tiden och undrade om det var tvillingar osv. Det är lite trist! =)

2010-10-15 @ 09:56:22
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman!

Du verkar ha haft en jobbig natt men snart är ni här så du kan få lite avlösning. Jag skulle bara säga att du kan väll ringa och gratulera gammelmormor hon fyller ju 80 år i dag, då skulle hon bli glad. Men hon kanske inte är hemma förrän efter åtta, hon skulle och duka för kalaset i morgon. // Kram mamma

2010-10-15 @ 18:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0