En trevlig kväll!

Vi har haft en riktigt trevlig kväll faktiskt. Hemma hos familjen Johansson/Hallberg så bjöds det på smörgåstårta och sen även marängtårta och såklart en massa tjöt. Så det var riktigt trevligt. Sen var vi dock tvugna att lämna det lite tidigt då båda våra ungar var lite trötta. Så direkt vi kom hem så fick Molly ny blöja sen i säng och somna på två röda! Själva mös vi ner oss i soffan med Tindra och tittade på den nyaste Tingeling filmen - Älvornas hemlighet. Hon tittade såklart inte på hela då hon slocknade i soffan. Dock lyckades hon i alla fall se 30 minuter av den, hehe. Så hon får väl titta färdigt imorn. Jag och Jesper såg dock klart den. Den var faktiskt bra. Tingeling är bra, hehe. Man blir som barn på nytt. Så inatt kommer nog Tindra drömma om älvor. Det sista hon sa innan hon somna var att hon ville att Tingeling skulle komma hem till Tindra. Söta unge!

Nu ska jag dock ta en liten snabbkik i cybervärlden sen ska jag stänga mina blå jag med. Så nu får ni sova så gott. Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Nina

hahah vi har inte ens en blöjhink längre S

2010-10-02 @ 19:42:44
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina

tack va go du är!

2010-10-02 @ 20:39:41
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0