Ett litet fotoinfall!

Fick ett litet infall att dra fram kameran. Fick en liten idé (som jag iofs funderat på att testa många gånger men aldrig orkat..) som jag kände att jag måste testa nu, äntligen. Såhär blev resultatet..









Det var dom bilderna jag hade att bjuda på idag! Jag använde mig av (förutom kameran, Nikon D90) ett nikkor 18-55mm (kitobjektivet), en närbildslins på +8, en cd-skiva och vanligt kranvatten. Körde lite olika inställningar med bländare från f9 - f14 och slutartider från 1/30 - 1/13. Lite roligt är det faktiskt, att få leka lite, hehe! Nu fick jag ju dock mersmak (som alltid?!) och vill fota mera! Men som sagt, ville bara testa hur detta blev och blev faktiskt rätt nöjd.

Nää, snart sängen som gäller för mig. Får se om jag kan lyckas klämma in ungarna på bild imorn. Ska göra ett försök iaf! Sov så gott och god natt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka fina bilder!!! Eller dina bilder är alltid fina, men dessa var riktigt häftiga!



Ha en trevlig söndag!

2010-10-03 @ 14:27:44
URL: http://johseharaton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0