God morgon..

Jag fattar inte varför jag är så jäkla trött jämt.. Igår lade jag mig (och somnade!) tidigare än vanligt och ändå är jag zombi nu! Herregud.. Men jag kanske blir lite piggare när man kommer ut i kylan lite. Jag tänkte nämligen ta Molly med mig på en promenad. Tänker promenera ner till stan, så roligt ska vi ha det.. Jag har nämligen väldigt stora problem här hemma nu. Hennes fötter växer för fort så plötsligt är alla hennes sockar för små..har egentligen samma problem till Tindra..men Tindras är inte för små dom bara försvinner! Åååh!!! Aja..sockar är inte så himla dyrt..

Tindra då? Ja hon ska till dagis. Och förlåt om jag säger dagis, men jag kommer förmodligen alltid säga dagis! Jag VET att det heter förskolan men för mig kommer dagis alltid vara dagis. Så fick jag sagt det också.

Nää, jag får nog ta och klä på mig nu, sen ska även Tindra kläs på och sen ska jag göra iordning vagnen för att gå. Mycket att göra, hehe. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: lena

jag säger oxå dagis och kommer alltid att göra det..hur e det annars med dig då? kram

2010-10-12 @ 08:36:00
URL: http://mittgravidajag.blogg.se/
Postat av: Nina

ja hade Novalie från början. men johan va sådär förtjust i det.. kanske ändrar han sig? så jäkla fint!

2010-10-15 @ 18:24:44
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0